Providing solutions you need

Get Adobe Flash player

Veelgestelde vragen

Hoe gaat het inhuren van een Virtuele Assistent in zijn werk?

U laat ons uw wensen weten en vervolgens zullen wij u een account manager toewijzen die uit ons uitgebreid netwerk van virtuele assistenten de meest geschikte VA zal selecteren. U werkt direct met uw account manager op een dagelijkse of wekelijkse basis.

Waarom zou ik kiezen voor uw bedrijf in plaats van een outsourcing bureau?

PCS is een onafhankelijk bedrijf dat alleen voor u werkt. We hebben als bedrijf ons eigen belang in uw succes. Ons succes hangt af van uw succes. Wij zijn niet een agent die werk uitbesteedt aan freelancers. We doen dat niet, want dan zouden we niet in staat zijn om de kwaliteit van het werk dat wij voor u uitvoeren, te controleren.

Ik maak me zorgen over mijn privacy, mijn vertrouwelijkheid?

Uw privacy en vertrouwelijkheid zijn veilig bij ons omdat wij werken als een onderdeel van uw organisatie. We hebben een geheimhoudingsovereenkomst om u gerust te stellen dat wij niet uw informatie zullen delen met derden, tenzij u ons een taak heeft opgedragen die van ons vraagt om dit te doen. We hebben de identiteit van al onze klanten niet op deze website staan, omdat het hun strategieën en vertrouwelijkheid kan onthullen. We zullen nooit proberen om extra voordeel te krijgen door ons werk in het verleden aan andere klanten te presenteren.

Omdat u werkt voor verschillende bedrijven, hoe kunt u mij verzekeren dat u in staat zal zijn op tijd te leveren?

Wij werken nooit voor veel bedrijven tegelijk op hetzelfde moment. We werken aan opdrachten die eindigen na een bepaald tijdsbestek. Daarnaast hebben we ons team van VA medewerkers dat de meeste van het werk uitvoert. Echter, als we met een situatie van grote werkdruk worden geconfronteerd, zullen we extra mensen aannemen en die zullen dan werken onder onze directe supervisie op basis van uw goedkeuring. Wij geloven sterk in eerlijkheid en verantwoording aan onze klanten. Wat we hebben afgesproken zullen we ook leveren.

Kan ik mijn VA uren en dagen zelf bepalen?

Ja, u kiest zelf de dagen of uren die aan uw zakelijke behoeften voldoen. De meeste van onze klanten zijn in Nederland dus werken we meestal tijdens Nederlandse kantooruren.

Hoe kan ik toezien op de voortgang van taken die heb ik gedelegeerd?

Door middel van de Client Area, zult u in staat gesteld worden om bij te houden aan welke taken de assistent werkt. Daarnaast is er een tijdsverslag dat op een wekelijkse basis wordt geupload en die in detail laat zien hoeveel tijd is besteed aan elke taak en hoeveel tijd er nog over is. Dit biedt tevens een kans om nieuwe taken te delegeren en updates te krijgen over de in uitvoering zijnde taken. We wijzen een projectmanager toe die verantwoordelijk zal zijn voor de coördinatie en het toezicht op de uitvoering van uw project. We moedigen klanten aan wekelijkse check-ins hebben met hun projectmanager. Dit is een uitstekende manier van kwaliteitscontrole.

Moet ik ter plaatse zijn om een VA in dienst te kunnen nemen?

Onze Virtuele Assistenten werken vanuit hun huis of onze centrale kantoor en de locatie van uw bedrijf doet er helemaal niet toe. Het werk wordt verspreid via onze speciale cloud-software,  e-mail, fax, telefoon,dvd of per post. De communicatie kan gaan via telefoon, online messengers, sms, e-mail, skype of video-conferencing, etc. Er is geen probleem wanneer we voor u werken op een locatie ver verwijderd van uw bedrijf. Zelfs als uw kantoor van locatie verandert, zijn we te allen tijde voor u beschikbaar via internet, fax of telefoon. Omdat we werken vanuit Indonesië bent u vrij van uw salarisadministratie lasten, uitkeringen en andere operationele kosten.

Ben ik aansprakelijk voor de kosten van sociale zekerheid en de werknemersbelastingen?

In het geval dat u mensen ter plaatse aanneemt zijn de wetten van uw land op u van toepassing. Aangezien u werk uitbesteedt aan een onafhankelijke aannemer in Indonesië, bent u vrij van alle verplichtingen. Wij zelf moeten ons eigen fiscale verplichtingen regelen en hebben de vergunningen die nodig  zijn voor het hebben van een bedrijf in Indonesië.


Wat gebeurt er als mijn Virtual Assistant ziek is?

Omdat uw VA niet anders is dan uw eigen lokale personeel, kan dit ook gebeuren. We hebben niet de controle over de menselijke gezondheid en het voorkomen van ziektes en andere onvoorziene gebeurtenissen. U zou hier op dezelfde manier mee om kunnen gaan als met het personeel bij uw lokale  vestiging.

Kan ik van Virtual Assistant veranderen als ik niet er niet tevreden over ben?

Houd in gedachten dat u niet vast zit aan de VA die u hebt. Als u er niet tevreden over bent, laat het ons weten en wij zullen voor u onmiddellijk iemand anders zoeken.

Kan ik iemand inhuren met een specifieke set van vaardigheden?

Vanzelfsprekend, u hoeft ons slechts te vertellen wat uw wensen zijn en onze account manager zal de meest geschikte VA die aan uw eisen voldoet voor u selecteren.

Hoe lang duurt het om te beginnen?

Het kan al binnen 1-2 dagen, afhankelijk van uw specifieke eisen en een aantal andere variabelen buiten onze controle. Het proces is snel!

Wat kan ik doen om mijn VA te motiveren?

De beste manier om uw VA te motiveren en zijn productiviteit te verhogen is het geven van iets extra waar hij naar kan streven. Ofschoon wij onze klanten niet verplichten om een extra vergoeding te bieden, verdiend het zich, naar onze ervaring, meer dan terug. Het gehele bedrag gaat rechtstreeks naar uw VA.

Wat zijn de kosten die aan het werken met een VA verbonden zijn?

Onze diensten zijn zeer betaalbaar en concurrerend. De prijzen van de diensten zijn min of meer afhankelijk van de aard van de opdracht. Over het algemeen varieert het tarief van € 5,00 tot € 15,00 per uur, afhankelijk van het vereiste niveau van deskundigheid en de werkdruk van het uit te voeren werk. De aard van het werk omvat secretariële werk, administratieve ondersteuning, project management, customer support en follow-ups, website ontwerp, online en lokale marketing en alle andere door u gevraagde diensten. U kunt ook gebruikmaken van onze speciale pakketten of u kunt om een ​​prijsopgave op maat vragen voor ondersteuning van uw bedrijfsactiviteiten en die ook aan uw budgeteisen voldoet.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Voor onze diensten geldt 50% betaling vooraf en 50% na voltooiing van het project of taak. De 1e betaling is verschuldigd op de datum dat u uw VA service begint. Er kan betaald worden met Visa, MasterCard, American Express, PayPal, iDEAL of via bankoverschrijving. 

Is annuleren mogelijk?

Hoewel het zelden voorkomt, kunt u elk moment annuleren tijdens de eerste maand en wij zullen het prorata deel van uw geld terugbetalen via overschrijving en wel binnen 30 dagen.

Biedt u speciale tarieven voor non-profit organisaties en individuen die betrokken zijn bij het onderwijs?

Ja, die hebben wij. Stuur ons een e-mail en vertel ons over uw organisatie en het soort werk dat u wilt dat wij voor u doen en wij zullen contact met u opnemen en met een speciaal tarief en een volledige offerte of voorstel komen.

Kunt u ook de marketing en promotie doen van mijn producten/diensten in Indonesië?

Jazeker! We zullen dit zeer graag doen. We hebben goede bekendheid in de directe verkoop in verschillende steden in Indonesië. Wij hebben onze eigen lijst van klanten en we zijn op de hoogte van de marketingkanalen in Indonesië. We kunnen directe verkopers voor u werven, alsook mensen voor persoonlijke deur tot deur marketing. Ook kunnen we een mini Callcenter inrichten die kan worden gebruikt voor zowel binnenlandse als internationale telefoongesprekken. De bottomline is dat wij u kunnen helpen bij het opzetten van uw binnenlandse marketing en ondersteunende diensten kunnen bieden totdat u er klaar voor bent om te investeren en zich te vestigen in Indonesië.


Nog niet overtuigd om uw bedrijf uit te besteden of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op!