Providing solutions you need

Get Adobe Flash player

Hoe wij werken

Stap 1: Initiële beoordeling

De eerste beoordeling kan worden gedaan op uw favoriete manier van communicatie (e-mail, telefoon, online chat, skype of video conferencing), zodat u uw medewerker(s) kunt kiezen. U geeft ons een functiebeschrijving en vervolgens matchen we u met de juiste kandidat(en) met het vaardigheidsniveau, opleiding en ervaring die u wenst.
We kunnen ook een afspraak maken voor directe discussie om uw zakelijke behoeften te identificeren. Wij geven u een overzicht van onze diensten, u bepaalt de projecten, activiteiten en doelstellingen waarvoor wij hulp kunnen bieden, ten einde uw bedrijf en uw budget te ondersteunen.
We hebben het starten zo risicovrij als mogelijk gemaakt. U betaalt niet ons niets vooraf, dit betekent dat u de mogelijkheid krijgt om potentiële gegadigden te interviewen, zodat u weet wat u krijgt voordat u zich financieel bindt.
Dezelfde of de volgende dag wordt u door onze HR afdeling gebeld om uw wensen te bekijken en interviews te coördineren.

Stap 2: Offerte / Voorstel

We leggen onze offerte of voorstel aan u voor ter verdere beoordeling. We zullen ook onze standaard serviceovereenkomst / pakketovereenkomst, geheimhoudingsovereenkomst en voorwaarden bij het indienen van onze offerte voor uw referentie bijvoegen.

Stap 3: Klant aanmelding & account registratie

Als u zich aanmeldt en er mee instemt verder te gaan met onze zakelijke partnerschap, zal ons informatiepakket naar u worden verzonden en die bestaat uit:

  • Ons profiel: kantooruren, bankgegevens, contactgegevens, onze technische tools, resources, enz.
  • Een vertrouwelijkheidsovereenkomst die door ons is ondertekend voor uw bestanden en andere informatie die u ons verstrekt. Het is ons standaard beleid dat alle informatie verkregen via onze samenwerking strikt vertrouwelijk zal blijven.
  • Een serviceovereenkomst en onze algemene voorwaarden.
  • Een klantenprofiel: De details voor projecten en diensten die u gebruikt en waartoe wij toegang moeten hebben, om namens u, te kunnen werken aan uw projecten.

Klant account registratie

  • Een aanbetaling van 50%, voorafgaand aan het begin van de taak of project die we zijn overeengekomen, is vereist.
  • De balans wordt opgemaakt aan het eind van de taak of dienst. Er zijn geen verdere verplichtingen.
  • Voor  klanten die een abonnement hebben is een contract vereist en wordt er maandelijks op voorhand gefactureerd.
  • Wij zetten uw webmail adres en / of andere communicatiemiddelen op ten einde contact te houden.
  • Alle eventueel benodigde software voor een goede communicatie wordt door ons ter beschikking gesteld.
  • Uw project historie wordt gedocumenteerd in een account en op een manier die gemakkelijk te bekijken en te volgen is.
  • Wij wijzen een Project Manager toe die zal worden belast met het beheer van uw project op een permanente basis.


Stap 4: Wekelijkse activiteitenverslag

Ons verslag zal op een wekelijkse basis door de Project Manager naar u worden verzonden. Dit is om te zorgen dat iedereen goed op de hoogte blijft van de huidige activiteiten die worden uitgevoerd danwel zijn voltooid. Het is voor ons erg belangrijk dat er duidelijk voldoende communicatie is.

 Ons wekelijkse rapport omvat:

  • Een lijst van wat we van u nodig hebben.
  • Een lijst van afgeronde projecten.
  • Een lijst van huidige en komende projecten.
  • Een algemene specificatie van de begroting en voortgang: resterende uren, tijdregistratie, budget status.
  • Factuur en betalingsstatus.

Stap 5: Klant feedback / bijeenkomst

Dit proces wordt uitgevoerd op een maandelijkse basis voor een projectduur van meer dan 2 maanden om doelen en vorderingen bij te houden. Dit kan worden gedaan via e-mail, vergadering, telefoon of video-conferencing. Gedurende deze periode is het ook gebruikelijk om te brainstormen over nieuwe projecten, producten en programma's. Een taken- en tijd schema kan dan worden gemaakt en aan ons Virtuele Assistentie Team worden doorgestuurd om er de zaken mee gedaan te krijgen op basis van uw (nieuwe) wensen en behoeften.


Nog niet overtuigd om uw bedrijf uit te besteden of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op!